کیف های خرید پارچه ای، یا بهتر بگوییم توت بگ ها جایگزین مناسبی برای کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف به شمار می آیند. با توجه به اینکه کیسه های پلاستیکی قابل تجدید نیستند و تاثیرات بسیار بدی بر روی محیط زیست دارند، استفاده از کیسه های خرید پارچه ای که می توانند مجدداً استفاده شوند، یک راه حل سازگار با محیط زیست خواهد بود.
استفاده از کیف پارچه ای می تواند به صرفه جویی در انرژی و منابع کمک کند و در نتیجه به صرفه جویی در هزینه ها منجر شود. علاوه بر این، با انتخاب کیسه های خرید قابل استفاده مجدد، می توانیم به کاهش آلودگی و بهبود وضعیت محیط زیست کمک کنیم.
شایان ذکر است که کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف سالانه بسیاری از حیوانات، شامل پرندگان و لاک پشت ها را به خطر می اندازند. با استفاده از کیسه های خرید پارچه ای و قابل استفاده مجدد، می توانیم به این حیوانات کمک کنیم و آنها را از خطر نجات دهیم.
در بازار، طیف گسترده ای از این محصول در دسترس است که در ادامه قصد داریم انواع کیف پارچه ای را به شما معرفی کنیم.

انواع کیف پارچه ای در بازار

تصویر کیف پارچه ای مشکی با طرح مونالیزاکیف پارچه ای یکی از محصولاتی است که اغلب از به شکل یک پاکت ساده ساخته می شود. این نوع ساک پارچه ای ساده با دسته محکم دوخته شده و مقاوم به دلیل قیمت مناسب خود، مورد توجه بسیاری قرار می گیرند. با این حال، برای افزایش مقاومت ساک دستی، باید از پارچه های با کیفیت عالی استفاده شود.
یکی از نکات مهم در تولید ساک دستی ساده بدون کفی ، دوخت محکم دسته های آن است. معمولا در این نوع از کیف پارچه ای در بازار، ما شاهد آن هستیم که در قسمت دسته های ساک دستی دوخت محکمی انجام نمی شود، زیرا این پیش فرض وجود دارد که کیف های پارچه ای ساده ممکن است برای حمل اجسام سبک خریداری شوند بنابراین نیاز به محکم کاری در قسمت دسته ها وجود ندارد. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید از کیف های پارچه ای خریداری شده خود چندین و چند بار استفاده کنید، در هنگام خرید دقت کنید که حتما دسته های بگ پارچه ای شما دارای دوخت و جنس محکمی باشد.
یکی از عوامل مهم در کیفیت بگ پارچه ای، جنس پارچه است. بهترین پارچه ها برای تولید ساک دستی، پارچه های با کیفیتی هستند که با شستشو تغییر حالت ندهند.

تصویر کیف پارچه ای جمع شو سرمه ای ضد آب با طرح گربه به صورت جمع شده در کنار وسیله ی دیگرکیف پارچه ای جمع شونده یا جمع شو  یک محصول جذاب است. این نوع از توت بگ از نظر جنس پارچه و نوع دوخت به شکلی ساخته شده اند که به راحتی تا می شوند و به یک شکل کوچک در می‌آیند. این کیف پارچه ای فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به همین دلیل می توانید آن را به خود به راحتی به هر مکانی حمل کنید.

در برخی از مدل های بگ های جمع شو، از پارچه های ضد آب استفاده می‌شود تا در روزهای بارانی نگران وسایل خود نباشید. همچنین از این توت بگ می‌توان برای حمل لباس های خیس بعد از استخر نیز استفاده کرد.

تصویر کیف پارچه ای سه بعدی زرد با طرح اتاق خواباگر حجم و تعداد وسایل قابل حمل برای شما اولویت دارد، پیشنهاد می‌دهم از کیف پارچه ای سه بعدی استفاده کنید. این نوع ساک دستی با اضافه کردن پارچه در دو طرف طولی ساک و کف آن حجم بیشتری برای حمل بار فراهم می کند. این نوع از بگ پارچه ای با افزودن فضای بیشتر به محصول، گزینه مناسبی برای فروشگاه‌هایی است که به دنبال بهترین کیفیت هستند.

کیف پارچه ای کف دار

از طرفی، اگر نیاز به ساک دستی برای بسته بندی اقلامی با حجم کمتر دارید، می‌توانید از کیف پارچه ای کف دار استفاده کنید. در این نوع از توت بگ، در دو طرف طول بگ، پارچه اضافه تری برای افزایش حجم محصول بکار نمی رود و با کاهش هزینه تولیدی تنها در کف کیسه پارچه ای قرار داده شده تا با قابلیت رقابت با قیمت‌های پایین‌تر و برای فروشگاه‌هایی با محصولات کم حجم عرضه شود.
در نهایت، با توجه به نیاز و البته بودجه خود، می‌توانید از یکی از دو نوع ساک دستی فوق استفاده کنید. برای فروشگاه هایی که به دنبال تبلیغات ماندگار و چشم گیر هستند، پیشنهاد می‌دهم به تولید ساک دستی با ظاهر جذاب و خاص فکر کنید.

کلام آخر

توت بگ ها، کیف های پارچه ای هستند که به نظر ممکن است تکراری و یکنواخت باشند، اما در حقیقت اینگونه نیست. آن ها انواع مختلفی دارند که ممکن است در نگاه اول به نظر نرسد. این بگ ها بر اساس جنس و نوع دوخت خود به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و هر یک قابلیت ها و کاربردهایی خاص خود را دارند. برای مثال، برخی از توت بگ ها مناسب برای استفاده در سفرهای کمپینگ و بیرون از منزل هستند، در حالی که دیگری برای استفاده در خانه، بسته بندی هدایا و یا حتی حمل غذا مناسب هستند. لذا، انتخاب صحیح توت بگ برای هر کاربرد، می تواند بسیار مهم و کارآمد باشد. در این مقاله سعی شد به معرفی انواع بگ پارچه ای بپردازیم تا بتوانید با توجه به نیاز خود به انتخاب بهترین آن بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید